Darmowa wysyłka dla zamówień powyżej 199 zł

Szukaj

Produkty

Kategorie

Kolekcje

Producenci

Brak wyników

Niezwykłe przypinki do butów

Maciej, 7 wrzesień 2020
Niezwykłe przypinki do butów

Jak dodać charakteru naszym butom? Jak sprawić, żeby były bardziej oryginalne i bardziej wyrażały nasz charakter i upodobania? Innymi słowy: jak spersonalizować obuwie? Większość z nas zapewne pomyśli o pomalowaniu go farbami. Oczywiście, jeżeli jest taka możliwość (materiał jest odpowiednio jasno oraz przyjmie farbę). Jednak jest jeszcze jedna możliwość: przypinki do butów.

Przypinki albo piny

Pierwszą firmą, która wprowadziła ten nowy rodzaj kreatywnych dodatków do obuwia, była marka Crocs w postaci przypinek Jibbitz. Z początku grupą odbiorców tych kolorowych pinów były dzieci, jednak szybko zauważono, że z powodzeniem mogą nosić je także nastolatki oraz ludzie dorośli. I tak, ulubione symbole, jak kiedyś noszone w klapach jeansowych lub skórzanych kurtek, zaczęły być wpinane w obuwie. Firma Crocs zatrudniła nawet ambasadorki i rozpoczęła kampanię „Come as you are”, której twarzami stały się takie gwiazdy Hollywood jak Zoey Deschanel i Pryanka Chopra Jonas. Przypinki do butów szybko zyskały popularność, zwłaszcza wśród ludzi młodych, którzy chcą wyrazić swoją barwną osobowość, a że jest ich tyle wzorów i rodzajów, każdy znajdzie coś dla siebie. Szczególnym ich atutem jest łatwości zakładania i zdejmowania, dzięki której możemy zapewnić swoim butom unikatowy wygląd każdego dnia.

Personalizowane Jibbitzy

Niedawno firma Crocs poszła o krok dalej i wprowadziła na rynek Crocs Jibbitz Personaliser, w którym klienci mogą wirtualnie spersonalizować buty za pomocą przypinek. Nowe narzędzie cyfrowe powstało we współpracy z LiveArea, globalną agencją handlową zajmującą się obsługą klientów. Personalizator, który został stworzony przy użyciu Salesforce Commerce Cloud, przyniósł już 18-procentowy wzrost średniej wartości zamówienia i dwucyfrowy wzrost sprzedaży przypinek.

Personalizacja jest dziś kluczowym tematem w handlu detalicznym i obuwiu” - powiedział Feliz Papich, dyrektor globalnego zarządzania produktami cyfrowymi w Crocs. „Nasz Jibbitz Personliser zapewnia nam globalną platformę do angażowania i rozrywki klientów, a także ułatwia i uprzyjemnia dodawanie akcesoriów Crocs w kreatywny sposób, który również upraszcza zakupy”.

Dzięki narzędziu do personalizacji klienci mogą wybrać swoje chodaki lub sandały jako podstawę, a następnie dodać różne kategorie pinów, w tym emotikony, litery, cyfry czy inne symbole.

„Współpracując z LiveArea jako partnerem w dziedzinie transformacji cyfrowej, tworzymy ciekawe doświadczenia zakupowe w zakresie wiodącej technologii i oferujemy naszym lojalnym klientom nowe i innowacyjne sposoby odkrywania i nabywania naszych produktów” - powiedział Harvey Bierman, wiceprezes ds. Technologii i operacji globalnych w firmie Crocs.

Powołanie do życia Crocs Jibbitz Personaliser było ekscytującym wyzwaniem dla LiveArea i wykorzystało nasze mocne strony w podnoszeniu jakości obsługi handlowej i tworzeniu bardziej inspirujących interakcji z klientami” - powiedział Mark Moskal, dyrektor kreatywny LiveArea.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Wybierz pierwszy produkt

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj